Ukoliko ste proizvod kupili u nekom od našem maloprodajnom objektu, molimo Vas da i reklamaciju podnesete u istoj poslovnici, uz račun - kako i nalaže zakon o zaštiti potrošača.

Ukoliko je proizvod kupljen posredstvom kurirske službe, odnosno ugovorom na daljinu, Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, ili putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi.

Ako kupac reklamira ispravnost proizvoda kupljnog porsredstvom kurirske službe, potrebno je da popuni reklamacioni list i pošalje uz robu koju reklamira, ili ukoliko zaboravi, na e-mail adresu: office@mobitel.rs.

Takođe, potrebno je dostaviti i sledeću dokumentaciju:

- original računa o kupovini, na uvid

- overen garantni list

- popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda.

Ovde možete skinuti reklamacioni list: Reklamacioni list

Reklamirani proizvod kupac šalje kurirskom službom BEX (sa kojom imamo ugovor o saradnji), gde prodavac snosi troškove dostave paketa u oba pravca. Ukoliko kupac želi da pošalje robu drugom kurirskom službom, troškovi dostave padaju na kupca.

Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca.

Molimo Vas da nas za sve reklamacije prvo kontaktirate na office@mobitel.rs ili putem telefona +381 (0) 61 66 55 44 3 kako bih vam poslali neophodnu dokumentaciju za izvršenje reklamacije.

Molimo Vas da ne šaljete reklamacije bez prethodne konsultacije sa nama.

mobitel Bulevar Zorana Đinđića 71/4 11070 Beograd