Uslovi Korišćenja


Opšta pravila I uslovi kupovine

Komunikacija elektronskim putem

Kada posetite Internet prodavnicu "MobiTel.rs" ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasni ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (e-mail) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime Internet prodavnice "MobiTel.rs" obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio i softver su vlasništvo Internet prodavnice “MobiTel.rs” ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na "MobiTel.rs" smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine.

Cene proizvoda

Online prodavnica “MobiTel.rs”, nije u sistemu PDV-a. Sve cene na našem sajtu iskazane su sa PDV-om (uključuju porez) I ne ukljucuju cenu dostave na zeljenu adresu kupca, na celoj teritoriji Srbije.

Radno vreme

Radno vreme Online prodavnice "MobiTel.rs” je 24 časa. Ukoliko niste u prilici da izvršite samostalno porudžbinu ili vam nedostaju informacije, molimo da kontaktirate našu tehničku službu u periodu od 10-18h, od ponedeljka do petka, putem telefona ili e-maila. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan, o čemu ćete biti obavešteni.

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu

MobiTel.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Cene na nasem sajtu se azuriraju svakodnevno u zavisnosti od udaljenosti lagera, troskova dostave itd. Posetioci "MobiTel.rs" nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

Uslovi kupovine na internet prodavnici "MobiTel.rs"

"MobiTel.rs" je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

§ 1 Naručvanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice www.MobiTel.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  2. Pregled Korpe
  3. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
  4. Izbor načina plaćanja

Nakon poslednjeg koraka I potvrde na ekranu da je porudžbina poslata, automatski ćete primiti potvrdu porudžbine sa detaljnim podacima o poručenom proizvodu, adresi dostave I detaljima za uplatu.

§ 2 Plaćanje

www.MobiTel.rs podržava sledeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.

  • Uplatnicom na šalteru banke ili pošte

Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Artikle isporučujemo nakon prijema uplate.

§ 3 Isporuka

Mi smo pojednostavili kupovinu. Uštedite vreme i novac, a mi ćemo Vam dostaviti kupljene artikle na vrata. Izaberite između dve vrste isporuke:

  1. Isporuka artikala na vaša vrata. Artikle isporučujemo na adresu na koju šaljemo i fakturu. Artikli mogu biti isporučene na alternativnu adresu. U ovom slučaju, navedite adresu za isporuku, i lice ovlašćeno da primi gume u vaše ime.


Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate, ukoliko niste odabrali opciju plaćanje pouzećem. Normalno vreme isporuke je 24h. Ako imate pitanja o vremenu isporuke, nemojte oklevajte već nas kontaktirajte na office@MobiTel.rs ili putem telefona 061/66-55-44-3
Ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi pokušaće da vas kontaktira na broj telefona koji ste nam ostavili u formi porudžbenice. Isporuka se pokušava 2 puta, posle čega se proizvod vraća. Ukoliko niste sigurni da ćete u periodu isporuke biti na adresi isporuke, preporuka je da se ostavi adresa na kojoj je moguće isporučiti proizvod.

§ 4 Reklamacije

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate, budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

eMail: office@MobiTel.rs ili
Telefon: 061/66-55-44-3

§ 5 Povraćaj kupljene robe ( rok od 15 dana )

Želimo da budete zadovoljni svim našim isporukama. Zato možete sve proizvode koje ste kupili kod nas da stornirate u roku od 15 dana.
Međutim, naša ponuda vraćanja ne uključuje troškove slanja. To znači da kod ugovora potrošačima koji odustanu posle isteka zakonskog roka (do 15 dana) paušalno naplaćujemo troškove slanja. Preduzetnici, načelno, snose troškove slanja. Ostale informacije, naročito u vezi sa visinom troškova slanja i našim 15-dnevnim rokom vraćanja, naći ćete na odgovarajućem internet portalu.

Molimo vas da koristite našu ambalažu za transport. Čuvajte proizvod od oštećenja. Kod oštećenja usled neodgovarajućeg rukovanja ili manjkavog pakovanja kod vraćanja robe zadržavamo pravo traženja nadoknade. Transportna preduzeća primaju samo proizvode sa zadovoljavajućim pakovanjem.

§ 6 Zaključivanje ugovora/postupak poručivanja/memorisanje teksta ugovora

Uz pomoć naših internet portala imate mogućnost da putem internet formulara ili faksa odn. telefona poručite proizvode koji su tamo navedeni. Ukoliko ste dali podatke koji su traženi u postupku poručivanja, i ako pošaljete tu porudžbinu, dajete nam obavezujuću ponudu; pri tome porudžbina putem telefona, faksa, kao i porudžbina putem interneta imaju isto delovanje. Porudžbinom dajete obavezujuću izjavu da prihvatate ove Opšte uslove poslovanja i da želite nabaviti poručene proizvode. Prijem vaše porudžbine potvrdićemo potvrdom prijema; ova potvrda prijema ne predstavlja prihvatanje porudžbine. Ugovor se smatra prihvaćenim po prijemu proizvoda, a najkasnije po isteku roka za odustajanje od 14 dana. Naše Opšte uslove poslovanja, kao i potvrdu prijema možete i trebate da memorišete kod sebe I/ili odštampate. Mi ne memorišemo kompletne podatke iz ugovora.

§ 7 Pouka o odustajanju od ugovora

Svoju ugovornu izjavu možete da povučete u roku od 14 dana, ne navodeći razloge, u formi teksta (npr. faks, e-mail)

ili – ako vam je predmet dostavljen pre isteka roka – vraćanjem predmeta. Rok počinje da teče po prijemu ove pouke u formi teksta, ali ne pre prijema robe kod primaoca (kod periodične isporuke robe iste vrste ne pre prijema prve isporuke) i ne pre ispunjavanja naših obaveza o informisanju. Za poštovanje roka odustajanja dovoljno je da se na vreme pošalje izjavu o odustajanju ili predmet.. Izjavu o odustajanju poslati na:

  • eMail: office@MobiTel.rs

Molimo vas da u okviru svoje izijave o odustajanju, dobrovoljno, navedete razlog odustajanja i primite ostale informacije koje su potrebne za brzu i efikasnu obradu.

§ 8 Zakonske posledice odustajanja

U slučaju realizovanog odustajanja, vraćaju se usluge/davanja primljene sa obe strane, i eventualno stečena korist (npr. kamate). Ako primljenu uslugu/davanje ne možete da vratite u celosti ili delimično ili samo u gorem stanju, morate za toliko da nam nadoknadite vrednost. Ovo se ne odnosi na dostavljene predmete, ako je do pogoršanje stanja predmeta došlo isključivo zbog njihove provere – koja bi vam bila moguća kao kada robu kupujete u radnji. Što se ostalog tiče, obavezu naknade vrednosti zbog pogoršanja nastalog na predmetu usled njegovog adekvatnog korišćenja možete da izbegnete tako što predmet nećete koristiti kao da je vaše vlasništvo i nećete uraditi ništa što će ugroziti njegovu vrednost. Obeveza povraćaja uplata mora da se ispuni u roku od 30 dana. Za vas rok počinje da teče sa slanjem vaše izjave o odustajanju ili predmeta, a za nas sa prijemom istih.

§ 9 Zadržavanje prava vlasništva

Zadržavamo pravo vlasništva nad svim proizvodima koje smo isporučili, do ispunjenja svih naših potraživanja prema vama ili prema onima koji su primili proizvod. Ovo važi i za potraživanja koja nastanu u budućnosti. Za korišćenje našeg prava imamo pravo da tražimo trenutnu predaju proizvoda, bez ikakvog prava pridržaja, osim ako se ne radi o pravosnažno utvrđenim ili nespornim protivzahtevima.

§ 10 Informacije o servisnoj službi i važećim garantnim uslovima

Za sve nedostatke koji nastanu na kupljenom predmetu tokom zakonskog garantnog roka od 2 godine, važe zakonska prava po vašem izboru. Ako, uprkos očekivanjima, dođe do problema sa vašom porudžbinom, molimo vas da se obratite na office@MobiTel.rs.

Mi vam nudimo internet stranice u opremi koju mi smatramo dobrom. Ne garantujemo za to da internet portali odgovaraju vašim zahtevima, niti da su dostupni u svako doba bez prekida, u pravo vreme, sigurno i bez greške. Korišćenje internet portala obavlja se na sopstveni rizik; naročito ne preuzimamo garanciju u pogledu rezultata koji mogu da se postignu korišćenjem internet portala niti za tačnost informacija u okviru internet portala.

§ 11 Obaveza informisanja

Prilikom registrovanja morate da date podatke o vašoj adresi i vama lično. Ove podatke koji se traže u postupku poručivanja memorišemo za vas. Naravno da iste možete da menjate prilikom poručivanja ili i kasnije, pod rubrikom "Moje porudžine " ili „Kontakt“ (zavisno od internet portala). Posle registrovanja dobijate šifru i oznaku za vaš account. Morate obezbediti da treća lica nemaju pristup šifri i accountu. Obavezni ste da nas bez odlaganja obavestite o svakoj zloupotrebi vaše šifre ili accounta. Obe ugovorne strane mogu da otkažu svoj account u svako doba, ne navodeći razloge. U tom slučaju ćemo obustaviti ili izbrisati vaš account i sve memorisane podatke.

§ 12 Primenjeno pravo

Važi isključivo pravo Republike Srbije a u slučaju spora je nadležan Privredni sud u Beogradu.